miercuri, 22 ianuarie 2014

Maimuta Razboinica

 Dragi prieteni, denumire mai potrivita nu am gasit, asta e :))))
De muuult imi doream sa fac jucarii din ciorapi, e ca o joaca de copii.
Da, este o maimuta din ciorapi, din cei mai lungi pe care i-am gasit, la care am muncit, nu gluma. Am croit, cusut, umplut, dupa care m-am blocat.  Ma uitam la ea si iar ma uitam ... simtem ca ii lipseste ceva, dar ce ? Si uite asa am petrecut cateva ore bune uitandu-ma la asta maimutica. :D
Ehh, si mi-a venit ideea sa fac o maimuta razboinica ... iacata ce a iesit, sper sa va placa.
Sa nu dati cu pietre, e prima mea incercare. :)


Materiale folosite : o pereche de ciorapi, umplutura antialergica, nasturi, margele din lemn si ate.
Dimensiuni aproximative : H 64 cm, Latime 20 cm.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu