marți, 12 noiembrie 2013

Minion

Printre caciulitele crosetate ( pun poze ), am primit comanda sa fac un Minion.
Cel mai greu a fost sa ma de decid cum sa-i fac gurita, Minionul ajungand la un bebe, nu am vrut sa se sperie, asa ca am optat pentru ceva simplu. Cu ochii am rezolvat-o din prima, 2 ochisori, obligatoriu .. haha..
Zis si pus pe treaba. 
Facut tipar, croit, cusut si umplut : polar, material reciclat de la o pereche de pantaloni, fetru, umplutura antialergica.
Si gata Minionul !!
Mi-a soptit cineva, ca a fost apreciat !
Multumesc pentru incredere si astept alte provocari !


Dimensiuni aproximative : 40 / 22 cm.



4 comentarii:

  1. Maxim imi place, mi-ar i mie asa ceva pentru fiul meu! Cam cat ar costa un minion, daca as dori? Mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place, multumesc !! :)
      Pretul este 74 lei. Pe pagina de Facebook mai este un model, cu un singur ochi. ;)

      Ștergere