joi, 13 iunie 2013

Colier din fermoare realizat la comanda

 Cred ca nu ati uitat ca lucrez si bijuterii ...
Asadar, am primit comanda sa fac inca un colier din fermoare de la prietena prietenei mele, pentru prietena ei. Hihi, complicat, nu ?
Cand primesc astfel de comenzi, mi se cere sa fac " un colier ca cel facut inainte ". In nici un caz, nu! Gabi stie! Astfel de bijuterii le modelez si le cos manual. Sigur nu o sa reusesc sa le fac identice si poate nu o sa-mi placa rezultatul final si, daca nu imi place mie, nu il dau clientei. De obicei, imi ia cam doua, trei zile sa fac un astfel de colier, in functie de inspiratie si de complexitate.
Deci, daca doriti o bijuterie din fermoare, va rog sa ma anuntati din timp.
So, sa va arat cateva poze ...











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu